Regulamin

1. Właścicielem sklepu internetowego Szyldyemaliowane.pl jest firma:

AGS Agnieszka Ihnatowicz
ul.Projektowana 13, Łazy
05-552 Wólka Kosowska
NIP: 521-152-69-60
tel: 0-22 757-75-65/81
fax: 0-22 757-75-97
Regon: 011987259
Organ rejestrujący: Urząd Gminy Lesznowola

Numer rachunku bankowego:
28 1140 2004 0000 3102 5452 6258 mBank

2. Sklep jest czynny w godzinach 9-16 w dni powszednie. Zamówienia złożone po godzinie 14 będą traktowane jak złożone następnego dnia roboczego. Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę będą traktowane jak złożone w poniedziałek.


3. Proponowane przez nas produkty nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, w związku z tym złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy, lecz jedynie ofertę kupna określonego towaru.

W przypadku szyldów na indywidualne zamówienie Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia : treść, kolory, czcionkę, cenę oraz termin wykonania mailem, co jest równoznaczne z rozpoczęciem produkcji. Klientowi przysługuje termin 3 dni na zmianę jakiegokolwiek parametru zamówionego indywidualnie szyldu.

4. Zamówienie mogą składać osoby pełnoletnie, które posiadają zdolność do czynności prawnych. Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia jest podanie prawdziwych danych osobowych. W każdej chwili Klient ma możliwość wglądu oraz ingerencji w swoje dane osobowe poprzez zalogowanie się na swoim koncie. Zgodnie z Ustawą "O ochronie danych osobowych" z dnia 29.08.1997 roku sklep internetowy gwarantuje Państwu ochronę powierzonych nam danych osobowych. Gromadzone w bazie sklepu dane osobiste klientów nie są udostępniane osobom trzecim, nieupoważnionym oraz żadnym instytucjom bądź firmom, służą jedynie ponownemu ich wykorzystaniu przy następnych zamówieniach i zapewnieniu Państwu usług na najwyższym poziomie.  

5. Konto razem ze wszystkimi danymi osobistymi można usunąć po przesłaniu prośby na adres sklep@szyldyemaliowane.pl.

6. Zamówienia zostaną potwierdzone via e-mail. Klient ma wgląd w aktualny stan swojego zamówienia.
Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni. Termin otrzymania przesyłki nie jest równoznaczny z terminem realizacji zamówienia, zależny jest bowiem od Kuriera/osobistego umówienia się na odbiór zamówionego towaru. W przypadku ewentualnego opóźnienia Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.

7. Wszystkie ceny podane na naszych stronach są cenami brutto. Nie zawierają one natomiast kosztów przesyłki i opakowania. 

8. Na życzenie Klienta, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT, istnieje możliwość wystawienia faktury. Prosimy o wcześniejsze przesłanie e-mailem (sklep@szyldyemaliowane.pl) bądź faksem upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.

9. Zgodnie z  Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), Klient ma prawo do zrezygnowania z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w przeciągu 10 dni liczonych od daty otrzymania produktu, jednakże tylko pod warunkiem, iż towar nie był używany, skopiowany w jakikolwiek sposób oraz uszkodzony.

Nie podlega zwrotowi towar wykonany na indywidualne zamówienie potwierdzone przez wykonawcę. Zwracany towar klient zobowiązany jest bezpiecznie zapakować oraz zaopatrzyć w otrzymany przy zakupie paragon bądź fakturę, które są podstawą do zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bądź przekazem pocztowym w przeciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwróconej przesyłki. Jednakże koszt odesłania przesyłki nie podlega zwrotowi, co należy mieć na uwadze.

Powyższy przepis nie ma zastosowania w przypadku zamówień indywidualnych ( Dz.U. nr 22 poz.271 Art.10 punkt 4 z dnia 2 marca 2000 r ).


10. Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu zakupionego towaru i reklamacji na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego. Jeżeli zamówiony towar jest inny od zamówionego lub jest uszkodzony, mamy prawny obowiązek wymienić go Państwu na nowy na nasz koszt lub też zwrócić pieniądze. Zgłoszenia reklamacyjne prosimy wysyłać na sklep@szyldyemaliowane.pl. Reklamacja zostanie rozpatrzona jak najszybciej, nie dłużej niż w przeciągu 7 dni roboczych. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji pieniądze zostaną przesłane przelewem na konto bądź przekazem pocztowym nie później niż w przeciągu 14 dni. 

 

11. Nie uznaje się za podstawę do reklamacji :

- różnic w odcieniach kolorów tła i napisów, motywów na szyldach, ponieważ mogą one wynikać z różnic w wyświetlaniu kolorów na monitorze w zależności od ustawienia,

- różnic grubości czcionki tekstów wynikającej z ilości znaków w wersie.

 
12. W razie nieuzasadnionego nieodebrania przesyłki pobraniowej, sklep Szyldyemaliowane.pl zastrzega sobie prawo do wpisania danego Klienta na swoją "czarną listę" i skasowania, bądź zablokowania jego konta.

13. Poprzez zarejestrowanie się na stronie sklepu Klient wyraża akceptację Regulaminu.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Nowości

Sklep internetowy Shoper.pl